21.8.2011

Where are you my love?

Muistatteko kun mainitsin tilanneeni iPhonen? Noh, tilasin sen puolitoista kuukautta sitten, enkä oo vieläkään saanut sitä!! Ei voi olla puhelimen saaminen näin vaikeeta, oikeesti.. Olen soitellut sen perään monen monta kertaa. Noin pari viikkoa sitten kun soitin TeleFinlandille, sanoivat, että siellä ei näy ollenkaa tilausta mun nimellä, mi-ten se on mah-dol-lis-ta?? Eivät osanneet sanoa syytä siihen ja tein tilauksen uudelleen. Tällä viikolla kun soitin varmistaakseni, että siellä on varmasti tilaus mulle, niin ei!! Mutta siellä selitettiin, että tilaus ei näy, koska sitä ei ole voitu tavallaan vielä tilata kun valkoista iPhonea ei ole TeleFinlandilla ollut saatavilla, mutta kuulemma sillä myyjällä, joka on mun tilauksen ottanut vastaan, on  ne mun tilauksen tiedot ja se tilaa sen kun niitä valkoisia iPhoneja tulee lisää.. En ymmärrä, erittäin hämärää... Tämän viikon alussa piti valkoisia iPhoneja saapua TeleFinlandille, mutta se siirtyikin taas viikolla eteenpäin, koska Applella on kuulemma toimituksissa vikaa. HUOH!




Kävin jo monta viikkoa sitten ostamassa mun tulevalle iPhonelle nahkaisen kotelon, tällä hetkellä se vaan ammottaa tyhjyyttään ja odottaa, että iPhone tulee ja täyttää tyhjän paikan syvällä sen sisimmässä... Raivostuttaa.

2 kommenttia:

Reetta // Rae -blogi kirjoitti...

Kyllä se jossain vaiheessa tulee toivottavasti! Itse ostin iPhonen vuosi sitten ja odotin yli kuukauden. Harmi että operaattorit eivät voi sille mitään että Applella on toimitusvaikeuksia. Jos varastot on operaattorilla tyhjänä eikä lisää saada heti niin on se aika tylsää. Mutta hyvän valinnan olet tehnyt. Liputin vielä ennen iPhoneani Nokian puolesta mutta kyllä tuo ihanuus vei sitten sydämeni ja paluuta ei ehkä ole..

Sofia kirjoitti...

Reetta, tuon toimitusongelman vielä ymmärrän, mutta kaikista eniten tässä ihmetyttää tuo telefinlandin toiminta, miten ne eivät voi nähdä mun tilausta siellä? Se on harvinaisen outoa.. o_0 Musta tuntuu, että iphone on jo vienyt munkin sydämen vaikka en ole vielä edes saanut sitä! ;)