17.8.2011

Reissun aarteita

Vihdoin pääsin napsimaan kuvia Rhodoksen ostoksista! En tehnyt kovinkaan paljoa ostoksia, mutta silti matkalaukku ylitti paluumatkalla painorajoitukset.. Onneksi meidän kohdalle osui lähtöselvityksessä mukava mies, joka ei velottanut meitä parista liikakilosta! Tämmöstä raahasin Suomeen;



Käsikoru, joka laitetaan siis hauiksen ympärille! Onko näillä joku oikea nimityskin? Hauiskoru? Jos joku tietää, niin valaiskoon mua... :D Myyjä kertoi tuon kreikkalaisen kiemurakuvion tarkoittavan elämää, joka ei etene eli pyörii ympyrää. Kuvaa loistavasti mun elämää...










Clutch hapsuilla, tää on ihana! Eikä maksanu kuin 5€!

Peili.





Käsikoru. Tuo neliönmallinen kiekura on pyöreän vastakohta, tarkoittaa siis, että elämä jatkuu, menee eteenpäin. Pitäiskö mun hävetä, kun oon osittain kreikkalainen, mutta en oo koskaan aikaisemmin tiennyt, että näillä kreikkalaisilla kuvioilla/kiekuroilla on jokin merkitys. :D

Kultainen kello. En oo pitkään aikaan omistanut kelloa, suurin syy siihen on se, että onnistun aina menemään kello ranteessa suihkuun, ei muuten tikitä kello enää sen jälkeen. Katsotaan kuinka kauan tämä vielä tikittää..


Pari hattua. Nää onkin mun vaatekaapin ensimmäiset hatut! Jostakin sain vaan päähäni, että mä tarviin hattuja. Oon aivan koukussa tuohon vasemmanpuoleiseen hattuun!



Ihana söppänä rahapussukka! Miau.



Multa uupui varvastossut ennen matkalle lähtöä, mutta tilanne korjaantui äkkiä kun löysin maailman ihanimmat flipflopit!



Tämmöinen punainen laukku lähti olalle!



 Ja oli vielä pakko ostaa näitä sytkäreitä, nää on niin hauskoja! Tuo jättikokoinen ei ainakaan häviä laukun pohjalle.. ;)

Ostin myös yhden aivan ihanan somuksen, mutta oon ehtinyt jo hävittää sen jonnekin... :( Toivottavasti se löytyy jostain kolosesta, koska se oli näistä kaikista ostoksista se kivoin! Mutta mitäs sanotte näistä? :)

Ei kommentteja: