17.9.2011

Black out

Jonottelin tänään Alepan kassalla. Siinä mua edellä oleva mies näppäili väärin maksukorttinsa pin-koodin. Aloinpa sitten miettiä, että mitä jos unohtaisin oman Visa Electronini pin-koodin. Noh, tuli mun vuoro maksaa. Laitoin kortin lukijaan ja bing, mulle tuli totaalinen black out! Tuijotin maksupäätteen numeronäppäimiä, enkä millään saanut päähäni mun pin-koodia! Näppäilin sen pari kertaa väärin, luovutin ja maksoin käteisellä. Miten voi käydä noin, kyl mä sen muistin hetken päästä, mulle tuli vaan joku omituinen oikosulku. Luulisi sen nyt muistavan, kun on samaa pin-koodia näppäillyt useamman vuoden putkeen Ehkä ongelma oli siinä, että mä ajattelin, yleensä mä vaan näppäilen sen ajattelematta mitään. Hyvä minä! :D


Töppäilyssä mukana Bershkasta ostamani pinkit shortsit ja H&M:n paitapusero. Tykkäsin paljon tuosta asusta, nuo pinkit shortsit on kiva väriläiskä! Mitäs te tykkäätte? :)

3 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Mullekin on käynyt noin :D Olin viikon ilman korttia kunnes kerran tankatessani mietin että miten mä juuri maksoin ja tajusin että kortilla! Olin taas yht äkkiä muistanut tunnusluvun huomaamattani :)

coconutskin kirjoitti...

Oi nuo shortsit on kerrassaan ihanat!

Sofia kirjoitti...

Ansku, Hyvä tietää etten oo ainut :D Aika jännää, et meil on tuolla päässä jotain unohdettuja muistikätköjä..

Coconutskin, kiitti! :)